úterý 11. listopadu 2014

Dešťové kapičky ...

...dostaly nožičky. Běhaly po plechu, dělali neplechu.. .pokračuje básnička, kterou si s dětmi často říkáme. A bylo to první, co mě napadlo, když jsem přemýšlela jaký nadpis dnešní příspěvek dostane.

Včera se mi dostal do rukou starý černý sešitek, kam si moje maminka, když byla ještě mladá dívka, zapisovala různé citáty, které se jí líbili..některé z nich vám tu představím a další se určitě objeví i mých dalších příspěvcích...aspoň vím, po kom jsem tu zálibu v citátech zdělila:))...

"Svět je nádherná kniha, ale nemá cenu pro toho, kdo neumí číst..." - Goldoni



"Všechny dobré zásady jsou již napsány, ještě zbývá je uskutečnit."  - Pascal




"Nemůžeme děti tvořit podle své vůle...musíme je mít, milovat a vychovávat co nejlépe a jinak je nechat na pokoji." - Goethe




"Je teď tolik všelijakých předpisů, jaký má člověk být, že udělá nejlépe, když zůstane takový jaký je." - G.CH.Lichtenberg

1 komentář:

  1. Milá Helenko, Dešťové kapičky. . . i u nás byly oblíbené. Jsi snad první kdo mi je po dlouhé době připomněl.
    Přeji Tobě i celé rodině krásný rok 2015. Mnoho zdraví, rodinné pohody a štěstí. Lidka

    OdpovědětVymazat