úterý 8. září 2015

Začátek podzimu...

... i když jsem si to zatím nechtěla připustit, tak podzim už je tu. Trochu mě to vyděsilo, ale když jsem si představila barevné listí, pouštění draků, krásně oranžové dýně, sklizeň jablek ze zahrady, plameny svíček,... tak jsem si uvědomila, že se na ten podzim vlastně moc těším:)


A protože doma zatím nemám žádnou podzimní dekoraci, vyrazila jsem  s nejmladším synem na procházku do přírody, kde jsme narazili na krásný keř hlohu.



Šípky jsou u nás zatím nedozrálé, tak jsme hlohu nastříhali hned plný košík a já teď dumám, kam s ním:)

***

Další krásy podzimní přírody, které jsme na procházce potkali.

 






Citát, který na který jsem dnes narazila a ráda bych se o něj s vámi podělila:

"Existují jen dva dny v roce, kdy nemůžeme vůbec udělat. Jeden se jmenuje Včera a druhý Zítra. 
Dnešek je tím správný dnem milovat, konat a především žít." 
Dalajláma

***

8 komentářů:

  1. Krásné fotky a souhlasím s tebou - já se taky na podzim a podzimní zdobení moc těším. Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nedávno uvědomila, že mám ráda všechna roční období. Každé má to své kouzlo, kvůli kterému se na něj těším:) Měj se moc krásně a děkuji za zastavení a milý komentář. Helča

      Vymazat
  2. podzim je prekrasny, intenzivni, vonavy..uz se tesime na skakani do kup listu:-)
    citat je moc pekny
    at se vam dari

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Také přeji ať se daří a krásný podzim:)

      Vymazat