úterý 4. října 2016

Quiet book

Hned jak jsem tuto šitou knihu s aktivitami pro děti uviděla, tak jsem věděla, že ji musím zkusit ušít. Snažila jsem se nakupovat co nejméně materiálu a použít ten, který už mám nasyslený roky doma. Šítí je jako droga. Jak má člověk hotovou první stránku, tak ho to tak pohltí, že se velmi těžko přestává. Vždy jsem si řekla, že jen něco zažehlím, našiju,...a jdu vařit, uklízet...jojo. Nakonec jsem u šití seděla hodinku nebo dvě:) Ale nakonec se zadařilo a moje první kniha je na světě:) 

Náš prostřední princ ji dostal k narozeninám, které měl už před pár měsící, tak je trošku jetá:)..ale to ničemu nevadí a kluci si s ní hrají stále dál. Jen já jsem se poučila a další rozšitá knížka už je více vytuněná, aby něco vydržela...nějak mi předtím nedošlo jakou ty děti mají sílu:))















 ...

3 komentáře:

  1. Helenko, ty jsi úžasná. Nádherná práce!

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy já koukám. Knížka je super a moc obdivuji tu spoustu nápadů, vychytávek a zpracování.
    Jste šikovná a já tleskám.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat