pondělí 27. ledna 2014

Háčkovaný polštářek

Háčkování mě moc baví, ale zatím jsem vždy zkoušela jen drobnosti. Konečně je na světě můj první větší výtvor - háčkovaný polštářek. Mám z něj velikou radost. Je v barvách našeho obývacího pokoje a podle nálady si ho otáčím na tu "správnou" stranu.






A že má své drobné mouchy a nedokonalosti mi vůbec nevadí. Alespoň je poznat, že je to ruční práce...a doma si toho stejně nikdo nevšimne:)


Druhou stranu jsem chtěla udělat jednodušší. Původně měla být jenom smetanová, ale ta hnědá klubíčka na mě v košíku tak smutně koukala, že jsem je musela také použít.


Když fotím, tak se kolem mě vždy motají i moji kluci. Mikulášek si moc přál vyfotit i svého oblíbeného medvídka, tak jsem to přece nemohla odmítnout:)


A ještě schéma na háčkované čtverce:


Všem přeji krásný poslední lednový týden. 







8 komentářů:

  1. Tak ten je! Žádné mouchy nevidím! Barvy máme v obýváku stejné :-) Návod si ukládám, díky za něj, někdy se snad do toho taky pustím ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti. Děkuji za milý komentář. Měj se moc krásně. Helča

      Vymazat
  2. Helenko..."oba polštářky" jsou moc hezké a ty barvičky super.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, jsem ráda, že se líbí. Helča

      Vymazat
  3. Polštářek se moc povedl, děkuji za sdílení návodu. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani. Děkuji za komentář. Už jsem koukla na tvůj blog a začnu tě častěji navštěvovat:) Měj se krásně. Helča

      Vymazat