neděle 12. ledna 2014

Zeleninový dárek

Před Vánoci měl můj syn svátek. Protože je to vášnivý kuchař se svou malou kuchyňkou, tak jsem se nechala inspirovat časopisem Praktická žena a ušila jsem mu jako dárek trochu zeleninky na vaření.
***
***
Podle střihu v časopise jsem vyzkoušela ušít kukuřici a lilek.
***
***
Další zeleninku už jsem šila podle vlastní fantazie a inspirace na internetu. Překvapilo mě, že to nebylo nakonec tak složité, jak to na první pohled vypadalo. Musím říct, že mě šití po večer (kdy už ten náš kuchař spinkal) moc bavilo.
***
***
 Radost z dárku byla veliká a já už přemýšlím o jaké další druhy jeho kuchyňku obohatit.
 ***
***
Protože je to první příspěvek v letošním roce, přeji všem nádherný rok 2014 plný spokojenosti, štěstí, radosti z vytvořených výrobků a spoustu nezapomenutelných zážitků

4 komentáře:

  1. I Tobě krásný nový rok:-)
    Zelenina od pravé k nerozeznání!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání i za komentář. Měj se krásně. Helule

      Vymazat
  2. Heli, tak to je fat pecka, moc se Ti zeleninka povedla! Nedivím se, že měl kuchaříček radost, já bych měla taky -:) hezký den ,L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky moc za milá slova. Měj se krásně. Helule :-)

      Vymazat